396 μ.Χ. μετά το θάνατο του αυτοκράτορα Θεοδόσιου.
Η Ελλάς καταστρέφεται στο όνομα του Ιησού και των Νόμων του Αρκαδίου. Πρόκειται για τη χειρότερη γενοκτονία λαού, καθώς θανατώθηκε το 75% του Ελληνικού πληθυσμού, σύμφωνα με υπολογισμούς των μεγαλύτερων ερευνητών της εποχής μας.
Ο Χριστιανισμός, έχοντας συνείδηση της ύποπτης καταγωγής του, στράφηκε με τρομερό μίσος ενάντια στους κοινωνικούς θεσμούς της Ελλάδας.
Θεωρούσε την επιστημονική γνώση, θεμελιωμένη απ' τη σοφία των αρχαίων Ελλήνων, ως τον πιο επικίνδυνο εχθρό του.
Τα φανατισμένα πλήθη γκρέμισαν ακαδημίες, έκαψαν βιβλία, ισοπέδωσαν σχολές, λήστεψαν ναούς και σπίτια, έκλεισαν μαντεία, τυράννησαν επιστήμονες, έσφαξαν φιλοσόφους, έσπασαν αγάλματα, σταύρωσαν ιερείς του Δωδεκάθεου και άλλους τους έκαψαν ζωντανούς.
Η Σπάρτη έγινε σκόνη και οι κάτοικοί της σφαγιάστηκαν, εκτός από λίγους που κρύφτηκαν στον Ταΰγετο.
Οι Δελφοί και η Ολυμπία καταστράφηκαν καθώς και η Ελευσίνα, υπό τις πανηγυρικές ιαχές των δολοφόνων Χριστιανών.
Τις πληροφορίες αυτές έχουμε συγκεντρώσει από μελέτη ιστορικών της εποχής και ιδιαίτερα από τον Ζώσιμο (ΙΣΤΟΡΙΑ.Ε',6).
The 'New History' in 6 books of Count Zosimus, a Byzantine financial offical, is notable because it was written by a virulent Christian-hater and abuses Constantine and the other founders of the Byzantine empire. The date of composition is quite uncertain - the history itself finishes before 410, but refers to an edict of 425: but the first person to cite it is Evagrius Scholasticus writing around 590. Paschoud assigns it a date between 498-518AD.
http://www.tertullian.org/fathers/
The Greek title is i9stori/a ne/a in the only manuscript:
Photius reviews the work in the Bibliotheca (codex ), and gives the title ne/a e1kdosij.
He supposes that Zosimus revised the book, as Eunapius had done, and that the text he had -- the same as our own -- was a second edition.
The work is extant in a single manuscript.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου